Освіта вища. Закінчила Мелітопольський державний педагогічний
університет у 2001 році, спеціаліст, вчитель біології.
Моє педагогічне кредо:
« Люби, поважай, цінуй кожну дитину – вона ОСОБИСТІСТЬ».
« Люби, поважай, цінуй кожну дитину – вона ОСОБИСТІСТЬ».
Вчити, виховувати,
розвивати дитину важко, відповідально, але й радісно. На
очах керівника гуртка відбувається
справжнє диво: з невмілої , невпевненої в собі дитини виростає особистість, яка мислить,
аналізує, доводить свою думку, аргументує, приймає рішення і несе
відповідальність за нього, багато вже знає і навчає інших. Усі ми,педагоги хочемо бачити дитину розумною, сильною та
здоровою.
Дитина ходить на заняття гуртка не тільки для того, щоб отримати
новий обсяг знань, умінь і навичок, але для того, щоб стати особистістю, мати
друзів, навчатися любити і творити.
Саме тому, для себе обрала таку проблемну тему:«Використання акмеологічних технологій на заняттях гуртків екологічного напряму для формування екологічної компетентності вихованців». Саме акме-технології на мою думку допоможуть вихованцям пізнати себе, свій внутрішній світ, усвідомити себе частиною соціуму.
Саме тому, для себе обрала таку проблемну тему:«Використання акмеологічних технологій на заняттях гуртків екологічного напряму для формування екологічної компетентності вихованців». Саме акме-технології на мою думку допоможуть вихованцям пізнати себе, свій внутрішній світ, усвідомити себе частиною соціуму.
Щоб зацікавити вихованців до
гурткової роботи використовую такі сучасні технології:
-
особистісно- орієнтоване
навчання;
-
ігрові технології;
-
метод проекту.
-
(пошукова, дослідницька робота)
Вихованці є активними учасниками обласних,
Всеукраїнських та Міжнародних еколого-натуралістичних заходів:
§ « Вчимося за повідувати»
§ «Юннатівський
зеленбуд».
§ «Дослідницький
марафон».
§ «Годівничка».
§ «В об’єктиві натураліста».
§ « Зліт юних натуралістів»
«Уроки
серед природи — це подорожі до джерел живої думки, під час яких, учні
самостійно читають сторінки найчудеснішої у світі книги – книги природи»
В.
Сухомлинський
Немає коментарів:
Дописати коментар